Právě jsme dokončili nový web Péče o zuby Ostrava a musím říct, že nás zaujalo velmi podařené pojetí fotografií celého týmu
a že se bojíme zubaře už o kousek méně
. Web, to je v případě lékařské ordinace místo, které by mělo na návštěvníky / pacienty dýchnout profesionalitou ale i lidskou atmosférou. A v tomto případě se to povedlo jak barevným podáním, tak fotografiemi, které dávají tušit profesionální a přátelský prostor.



Pakliže se i vy chystáte uchopit svůj web do nového modernějšího podání, dali jsme pro Vás dohromady několik tipů – jaké si nachystat podklady, aby web působil svěže a zároveň na něm nic nechybělo.

1) Zaměřte se na aktuální a kvalitní fotografie
Pokud nemáte fotografické oko a zkušenosti, raději zapomeňte na fotografie z mobilu a využijte služeb profesionála, který dá fotografiím jinou šťávu a na webu to pak půjde vidět.

2) S úsměvem jde všechno lépe
Příjemné a profesionální fotografie Vašeho týmu vytvoří vstřícný první dojem. Oslovíte pacienty na první pohled a spojíte odbornost s přátelským úsměvem.

3) Je doba zkracování, tak na web jen to podstatné
Nevypisujte dlouhé statě o Vašem oboru, úkonech a diagnózách.. většina návštěvníků bude na Váš web přicházet z mobilu, kde jsou dlouhé texty špatně čitelné. A když už se pro ně rozhodnete, může to být formou strukturovaného rozbalování. S obsahem Vám rádi poradíme.

4) Parkování a Ceník
Ordinační doba je určitě standard, ale pokud na web přidáte také mapku a možnosti parkování, Vaši klienti to jistě ocení nejen v centru města. Hodí se také ceník základních úkonů, a to hlavně takových, které nehradí zdravotní pojišťovna.

5) SMS připomínání
Pokud se rozhodnete pacientům dopřát službu připomínání domluvených schůzek pomocí SMS, připravte si také text zprávy a způsob, v jakém časovém horizontu chcete pacientům návštěvu připomenout. Nejlépe je upozorňovat jeden až několik dnů předem.


Rádi pro Vás nový web ordinace vytvoříme

Marek Dužyk – 603 757 092.