Jak psát popisky produktu na e-shopu
Stále váháte, jak psát popis produktů a zda to děláte dobře? Popis produktu musí především zaujmout pozornost klientů e-shopu a návštěvníků webové stránky. Má je motivovat ke koupi produktu či služby. Z hlediska takzvaného content marketingu mají být popisy produktů unikátní. Totéž tvrdí i Google, který potlačí stejný obsah a upřednostňuje originální text. Jde o největší nešvar e-shopů začínajících formou napojení na XML feed dodavatele.
Tvořte vlastní originální texty
Nepřebírejte popisky produktů od dodavatele bez jakýchkoliv úprav. Nehledejte zkratky k cíli a cesty, jak si to usnadnit. Napojení e-shopu na XML feed od vašeho dodavatele je pro začínající podnikatele mnohdy darem a ušetří mnoho času a práce. Má to ale háček, na stejný XML feed může být stejně jako vy napojeno dalších XY stovek e-shopů, nabízejících produkty se stejným názvem, cenou, obrázkem a popisem. Google v žádném případě neupřednostňuje duplicitní obsah. Řešením je úprava programátorem, který umožnil úpravy. Prostřednictvím XML feedu se lze aktualizovat skladové množství, nové produkty i obrázky se zachováním unikátního obsahu. Google upřednostňuje bohaté texty, synonyma, umí skloňovat klíčová slova, ale za přeoptimalizované texty je na druhou stranu možná i penalizace. Seznam naopak preferuje počet výskytů klíčového slova na stránce v přesné shodě, na kterou se dělá optimalizace.
Najděte vhodný kompromis
Neexistuje předepsaný počet znaků, prioritou je co nejlépe popsat váš produkt, dopřát pocit smyslového vnímání jako je kontakt s produktem v klasické kamenné prodejně. Klient hledá konkrétní specifikace, informace, odpovědi na otázky i rady prostřednictvím Livechatu nebo FAQ. Pokud jde o SEO, název produktu nemá přesáhnout 64 znaků a meta description 156 znaků. Položky mají obsahovat konkrétní klíčové slovo či jeho synonymum, dobré vysvětlení produktu nebo služby a vzbuzení zájmu pro zakoupení. Místo všeobecné fráze, která je všude, zvolte zajímavou formulaci. Pokuste se vcítit do kůže potenciálního zákazníka, pište srozumitelně pro cílovou skupinu.
Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.
Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.