Zaměřte se na správné UX na webu
Prohlédnout si je a prověřit si výhody a slabiny konkurence je jistě správné. Nekopírujte ale konkurenční weby. Bezhlavě plnit vybranou šablonu neplní účel. Zvýrazněte to, čím jste výjimeční. Chtějte mít krásný web, který budou chtít mít i ostatní.
Splňte přání návštěvníkům
Dejte své cílové skupině přesně to, co očekává a chce. Zkuste to statistiky odhadnout, čas od času vyhodnocovat a předat informace, které daný uživatel hledá. Dodávejte kvalitní zboží s přijatelnou cenou a výborným servisem. Vyhněte se velkým fotkám se slogany bez dalších informací.
Pokud je třeba předat hodně informací, máte spoustu zboží, nabízíte skvělé konkurenční výhody a přidanou hodnotu, přidejte strukturovaný text. Intuitivní weby, kde má každá informace své místo na webových stránkách vedou k úspěchu. Pokud chcete, aby si vaše informace uživatel přečetl a svým textem opravdu zaujmout, musíte jej na něj jasně a viditelně upozornit.
- změnou grafických prvků
- změnou pozadí bloků
- dostatečně velkými mezerami
- jiným vizuálním prvkem
S textem to nikdy nepřehánějte, protože odradíte klienta. Nikdo nechce investovat spoustu času na hledání klíčové informace. Nabídka musí být vždy stručná a čitelná.
Dbejte na pořadí prvků a důležitost informací
Zabírá příběh a musí mít poutavý děj. Jednotlivé bloky mají mít logiku a navazovat na sebe. Po nabídce služeb podejte informace, proč jsou právě vaše služby výhodné, kdo je pro klienta zajišťuje a dejte možnost služby lehce objednat třeba pomocí kontaktního formuláře.
Držte se jedné linie a nedělejte každou stránku jinak. Dodržujte stejnou strukturu. Nabídněte návštěvníkům dobře strukturované jednotné prostředí, které je snadno pochopitelné. Vždy všechno snadno najdou a bude to fungovat.
Testujte a prověřujte
Pokud tvoříte stránky, ptejte se na názory jiných. Ptejte se klientů, zda našli to, co hledali snadno a rychle, anebo měli potíže. Při návrhu webových stránek pak zakomponujte změny a znovu je otestujte.
- uživatel je metrika, která umí vaši práci reálně ohodnotit
- snažte se vždy vcítit do role uživatele
- zkoušejte, co hledá, potřebuje, jak přišel, proč přišel a co na webu očekává
- srozumitelné stránky se zřetelným dějem a jasným spádem s konverzí na konci
- testujte průběžně a chtějte znát názory uživatelů
- buďte empatičtí a ztotožněte se s návštěvníkem
- reálný svět přenášejte do digitálního světa
[Kamil Rak1]To je jasné, že eshopy mají cílovou skupinu, tak není možné to takhle napsat… spíš něco jako… dejte své cílové skupině co očekává…
Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.
Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.