Ztrátové e-shopy a nedostatečné informace
Ztrátové e-shopy mají nedostatečné informace a 20 % prodejů selhává právě kvůli nim. Internetový obchod musí plnit zároveň i roli obchodního manažera. Produktové stránky musí být velmi dobře provedené. Pečlivou úpravou stránek lze navýšit prodeje až o 30 %. E-shop proto nesmí působit jako nepřehledné bludiště. Mnoho průzkumů dokládá tento fakt.
Struktura e-shopu
Struktura e-shopu musí být dostatečně přehledná. Pokud návštěvník přišel z vyhledávače na konkrétní produkt, tak nákupní cesta je přímá a může rozhodovat už o nákupu. Díky přehledné struktuře snadno najde jiné vhodné alternativy. Pokud zákazník zboží snadno nenajde, nekoupí si ho. Jakmile jej najde, obsah webu jej musí přesvědčit o koupi. Jen ti úspěšní prodejci nabízejí zcela vyčerpávající obsah. Pokud tedy není obsah přesvědčivý, připravujete se o tržby. Pokud nenajdou klienti informace u vás, najdou si je jinde a opustí vaše stránky. Málokdo zkusí napsat nebo zatelefonovat a raději jdou nakoupit jinam. Jakmile jednou přijdete o zákazníka, je velmi těžké jej získat zpátky.
Popisky a pravidla
Oživte své produkty pomocí originálních vlastních textů, které dají odpověď zákazníkům na jejich otázky a přesvědčí je. Nekopírujte je od jiných e-shopů i obchodních partnerů. Dejte zákazníkům přidanou hodnotu, něco navíc, co vás odliší od konkurence. Také lépe optimalizujete svůj e-shop a použijte SEO. Zkopírovaný text vyhledávač pozná a umí i rozpoznat, který text byl původní a ten ve výsledcích svého vyhledávání také upřednostní.
Pokud nezvládnete tvořit vlastní texty, svěřte se do rukou profesionálních copywriterů. Obsah textů má vycházet z podnětů vašich zákazníků. Dejte do nich to, na co se nejčastěji ptají a co je zajímá. Vše, čemu nerozumí, zkuste vysvětlit. Upozorněte na přednosti produktu. Nabídněte jim také vhodné alternativy. A dejte i doporučení, pro koho se daný produkt právě hodí a pro koho zase ne. Dbejte i na vizuální stránku, kterou mozek mnohem rychleji zpracovává.
Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.
Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.